Uncategorized

przyjemne z pożytecznym

Czy można połączyć przyjemne z pożytecznym?
Wydaje się to trudne, a jednak… Kupując produkty ekologiczne w tym sklepie wspieramy Kocie Hospicjum, a że ja jestem wstrętna kociara i kota mam w głowie 😀 to uwielbiam ten sklep. Dla mnie jest to jak muśnięcie luksusu. Kto jeszcze nie spróbował mydła z tego sklepu ciętego, pomarańczowego, z trawy cytrynowej… hmmmmmmmmmm
Sam zapach przypomina mi wspaniałe wakacje w ciepłych krajach. Kosmetyki wypróbowane – polecam dla siebie, dla Ciebie, na prezent. Wspaniały sklep. Takim sklepom mówimy TAK!

Skomentuj

