album · Melodia · Skarbnica Pomysłów

album – kolejna odsłona

Wywołujecie czasem zdjęcia? Mi się to zdarza, a potem zastanawiam się co z nimi zrobić 😉 Jednym z pomysłów jaki mi przyszedł do głowy to zrobienie coś ze starego kalendarza. I oto powstaje kolejna odsłona albumu dla mojej córki. W przyszłości otrzyma go w prezencie.
Jeszcze trochę, a przyjdzie mi robić kolejny album. 

Materiały, które użyłam w pracy i które można nabyć w Skarbnicy Pomysłów:
– zestaw papierów Pastel oraz Mała czarna,
klej.
4 myśli na temat “album – kolejna odsłona

Skomentuj

