album · Doti · Melodia · Skarbnica Pomysłów · wyzwanie

Wyzwanie z aparatem

Zapraszam Was na wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów:

A oto moja praca, która mam nadzieję zachęci Was do podjęcia tego wyzwania. Plany planami, a realizacja czasem płata nam figla. Tak to było z tym wyzwaniem. Miał powstać album, a będzie ramka na zdjęcie. Ale mimo to mam nadzieję, że wykonanie Wam się spodoba.

Do wykonania ramki ze zdjęciem użyłam następujących produktów Skarbnicy Pomysłów: 
– bazy albumowej aparat, którą na samym początku posmarowałam białym gesso,
– mgiełki Pink i Blue,
– do tuszowania użyłam narzędzia Latarnii Morskiej oraz tuszu zielonego,
– do sklejenia użyłam medium żelowe.
Pracę zgłaszam na wyzwanie na Digi Scrap http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/08/kolejne-wyzwanie.html:
12 thoughts on “Wyzwanie z aparatem

Skomentuj

