altairart · Boże Narodzenie · Melodia

i nastała światłość

Pracę wykonałam na wyzwanie Altair Art Stare-nowe. Było to dla mnie nie lada wyzwanie. Najłatwiej byłoby zrobić kalendarz, ale nie używam i nie miałam komu dać – mam wkłady do kalendarza wpinane. Zabrałam się za LO ze starym zdjęciem, po czym wyciągnęłam i zagessowałam blejtram, aż na samym końcu skupiłam się na samotnym i starym słoiku leżącym na szafie.
Do wykonania wykorzystałam, gesso, gel medium, mgiełki… i papier Altair Art King Crimson.

Pracę zgłaszam na wyzwanie 83 na blogu Scrapgang Nastrojowe Święta.
Na tydzień inspiracji na scrapki.pl Magia.
Na Fifi Rifi – Zdobimy się na święta.

8 thoughts on “i nastała światłość

Skomentuj

