dla Babci · DT Skarbnica Pomysłów · kwiaty · Melodia

Dla ukochanej Babci

Zapraszam na swoją inspirację w Skarbnicy Pomysłów. Wykonałam kartkę w pudełku dla Babci.

Do wykonania pudełka do kartki wykorzystałam pudełko białe Latarnii Morskiej. 
Okleiłam kolekcją Panna Oliwia Studio75. 
Wykorzystałam również tekturkę z napisem Dzień Babci
Do kartki i pudełka wykorzystałam kwiaty
Do klejenia wykorzystałam klej magic oraz kosteczki 3D.
Wszystko dostępne w Skarbnicy Pomysłów.
Pracę zgłaszam na wyzwanie:
oraz na blogu Myhi creativiti
2 thoughts on “Dla ukochanej Babci

Skomentuj

