Melodia · planner · planowanie · STfory Melodii · wyzwanie

Organizacja Plannera

Wakacje się zbliżają i jak tu wyjeżdżając nie zabrać plannera?
Niezbędne mi będą nożyczki i klej, które zapakuje do chustecznika:

Okładka mojego organizera ma tyle kieszonek, 
że pewnie bardzo dużo się tam zmieści dodatkowych karteczek i naklejek:

Na powierzchniach odlepialnych 😉 mam kawałki washi i kilka spinaczy 😉

Zawsze przydatne karteczki do zaznaczania:

i kolejna kieszonka na dodatkowe kartki z organizera.
Jakby zabrakło 😉

Washi nigdy za mało:

A w metalowym pudełeczku po spinaczach zabiorę ze sobą washi 
i kilka spinaczy 😉

Myślę jeszcze nad zabraniem ze sobą kilku piór, ołówków, długopisów 😀
Ale może uda mi się powstrzymać 😉
Moją organizację zgłaszam na wyzwanie na Projekt Planner

4 thoughts on “Organizacja Plannera

Skomentuj

