Melodia · planner · STfory Melodii · wyzwanie

Marzenia dla tych co marzą

Mam marzenia…
Mam ich kilka i kilka już zrealizowanych.
Ale mam jeszcze trochę w zanadrzu.
Kilka marzeń i rzeczy, które chciałabym zrobić.
To są plany dalekosiężne.
Nie na już, jutro czy tydzień, ale za kilka miesięcy lub lat.
I mam taką listę, którą chciałabym zrealizować.

Nie zdradzę co to są za marzenia, bo to mój sekret,
ale jest ich 10 i na pewno je zrealizuję 🙂

Mój sekretnik zgłaszam na wyzwanie na blogu Project Planner

4 thoughts on “Marzenia dla tych co marzą

Skomentuj

