Uncategorized

Koniec STforów Melodii na fb

Moi drodzy!!!
Ze względu na politykę fb, który po raz kolejny usunął mój profil prywatny, 
który miałam do tego, aby prowadzić stronkę Stfory Melodii znikam. 
Szkoda mi czasu na odzyskiwanie konta. 
Szkoda, że nie można prowadzić stronki bez prywatnego profilu. 
Widocznie komuś się to nie podoba, że publikuję swoje prace. 
Ale to nic. 
Żałuję tylko, że z wieloma z Was przez to stracę kontakt, 
nie będę widzieć Waszych pięknych prac, 
a i wiele wydarzeń umknie mi sprzed nosa. 
Są i plusy tego: może wreszcie zacznę obrabiać zdjęcia, 
które zalegają na moim komputerze, 
zdecydowanie nie będę tracić niepotrzebnego czasu na fb, 
zacznę ten czas poświęcać rodzinie i tworzyć dalej. 
Tego nie mam zamiaru skończyć robić. 
Na pewno zaoszczędzę pieniądze nie mając dostępu do wszelakich bazarków 
i promocji sklepowych 😉
Bardzo nie chciałabym stracić kontaktu z żadnym z moich znajomych, 
więc jeżeli ktoś chciałby pozostać ze mną w kontakcie 
to zapraszam na mojego bloga. 
Pozostawcie tam też namiary na Wasze blogi, 
bo chciałabym także do Was zaglądać i na bieżąco…
Wszystkiego dobrego 😉
Melodia :*
10 thoughts on “Koniec STforów Melodii na fb

  1. Mam nadzieję, że na bloga będziesz zaglądać 😉
    szkoda, ze tak wyszło, bo jednak większość dzieje się na fb :/
    jakby co – na moim blogu jest kontakt mailowy 😉
    A moze by wrócić na stare forum?
    Pozdrawiam 🙂

    Lubię to

  2. Doti kochana… szkoda, że fb tak cię potraktowało 🙂 ja chętnie pozostanę w kontakcie 🙂 i doinformuję co i jak odnośnie zlotów i innych wydarzeń… o ile będziesz chciała 🙂
    mój blog: killa-ree.blogspot.com
    na w razie potrzeby identyfikacji… poznałyśmy się w Złotym Ośle na warsztatach tagowych a i u MK na jednym ze spotkań się widziałyśmy 🙂 do przeczytania 🙂

    Lubię to

  3. A to fb złośliwe. Ja to zawsze „z ukrycia” oglądałam, co też ciekawego poczyniłaś. Rzadko w ogóle komentuję, bo głównie z telefonu korzystam, a tu pisanie, to dopiero czasu zajmuje. Teraz będę musiała na bloga zaglądać 🙂

    Lubię to

Skomentuj

