Janet · Melodia · planowanie · projekt planner · UHK

Planer 2016

Naszło mnie od jakiegoś czasu na planerowanie :D. 
A jak już się w coś wkręce tona dobre. 
Tak mi się to spodobało,
że postanowiłam nabyć planer większego formatu
niż do tej pory.
Tak się złożyło, że dostałam okładkę z zakładkami
i postanowiłam je ozdobić.
Nie było to dla mnie łatwe,
raczej pracochłonne.
Nie łatwo mi pracować z większym formatem.
Ale efekt jest…
Oceńcie sami.
Z pomocą przyszły mi papiery UHK, dodatki ze sklepu Projekt Planner i nie tylko
oraz piękne grafiki Digital Paper by Janet 😉

 

kolejna odsłona już wkrótce 😉

13 thoughts on “Planer 2016

Skomentuj

