Melodia · organizacja · organizer · planowanie · projekt planner

Nowy-Stary planer

Nowy planer i dodatki od Projekt Planner
Stary, bo dużo rzeczy przeniosłam 
ze swojego zeszłorocznego planera np. zakładki
Jedna rzecz przydałaby mi się jeszcze w tym planerze
poza tym, że marzyłoby mi się o grubszym 😀
to na końcu chciałabym mieć dwie zakładki w okładce 
takie jak z przodu 😉
a nawet i wszystkie 😀
Więcej napiszę jak znajdę trochę czasu,
bo chwilowo jestem zawalona robotą 😉
czyli jestem w swoim żywiole
PS przy okazji mój pierwszy wpis 😉
w surowej wersji 🙂

2 thoughts on “Nowy-Stary planer

Skomentuj

