mataja.pl · Melodia

Refleksja

Taka refleksja na temat mojego blogowania…

Tak dziś mnie natchnęło, tzn. natchnęła mnie Alicja z bloga mataja.pl.

Bloguje, ale nie wiem czy mogę się nazwać blogerką, bo u mnie mało można ostatnimi czasy słów wyczytać między wierszami. No właśnie między wierszami, bo nie wiem czy wszyscy wiecie, ale to wcale nie miał być blog z moim rękodziełem, bo gdy zaczynałam pisać ten blog 17.01.2013 nawet nie przyszło mi do głowy, że to może być blog ze zdjęciami mojego rękodzieła, które wtedy jeszcze nie istniało.

Zawsze miał być to blog z wierszami, ewentualnie z moimi zdjęciami natury, bo ja lubię biegać z aparatem i fotografować martwą naturę. Pewne rzeczy są tak jak moje zrobienie prawa jazdy: do czerwca ubiegłego roku twierdziłam, że prawa jazdy nie zrobię NIGDY i zrobiłam 🙂

 DSCN3634

 A tutaj link do pierwszego umieszczonego tu wierszy…

 Może w Waszym życiu też są takie sytuacje, że kilka lat temu nie przyszłoby Wam do głowy, że coś zrobicie czy osiągniecie?

7 thoughts on “Refleksja

Skomentuj

