13Arts · box · Filigranki · media · Melodia · mix media · pudełko · retro kraft shop

Testuję sobie

Testuję sobie… pudełka, a raczej jak się zachowuje różny materiał poddany obróbce 😀
Zrobiłam już malutkie drewniane o TUTAJ 😉
A teraz w moje ręce trafiło tekturowe pudełko. Rewelacyjna i twarda tektura tylko za żadne skarby świata nie mogę sobie przypomnieć skąd mam to pudełko 😀
Jeszcze zostało mi ozdobienie pudełka plastikowego i metalowego 😉
Miałam już do czynienia z tekturą, ale nie mam dobrego zdania co do mediowania bezpośrednio na tekturkę, bo mi zawsze coś wygina 😀 za bardzo chłonie gesso. Jak już to należy pokryć je papierem, a potem gessować i mediować, ale ta tekturka przyjęła na klatę wszystko 🙂

Na marginesie:
Mam wakacje i nie mam czasu na tworzenie, a miałam taaaaaaaaakie nadzieje, że codziennie choć godzinkę 😉 Przy małych dzieciakach trudno coś zrobić, bo poza scrapowaniem jest 100000000… rzeczy do zrobienia.
Ale jak widać licho tworzy 🙂
Scrapowe czarownice mają ten dar wydłużania czasu, więc w planach kilka wizytówek, kartek, pudełek, notesów i oczywiście planerowy zawrót głowy.
Moje pudełko zgłaszam do Retro Prac na blogu Retro Kraft Shop
oraz na wyzwanie Filigranek
10 thoughts on “Testuję sobie

  1. przymierzam się właśnie do projektu z pudełka kartonowego 🙂 więc dobrze, że zajrzałam po podpowiedzi 😉 a brak czasu na scrapowanie ze względu na dzieci jest mi bardzo bliski. ale spokojnie, urosną i wtedy ta lukę będzie czym zająć! bardzo fajna praca 🙂

    Lubię to

Skomentuj

