crafty life · Melodia · planer · planner · planowanie · projekt planner · świąteczne kolekcje

Moje życie i Crafty Life

Witajcie.
O tym, że zaczęłam przygodę z Crafty Life pisałam TUTAJ. A potem nastała cisza… Czasem tak bywa, że w życiu różne dziwne rzeczy się dzieją, a i ja prawie na dwa tygodnie zaniemogłam. Poza tym skupienie się na dwójce wymagających dzieci, własnej zawodowej pracy i pozwolenie sobie na chwilę relaksu w pracowni zaowocowało tym, że musiałam na chwilę opuścić bloga. Ale nie na długo…
Jestem dziś i chciałam powiedzieć, że u mnie strasznie dużo się dzieje:
– zaczęłam kartki świąteczne,
– tworzę notesy,
– pudełko dla Starszej,
– kartki urodzinowe,
– przygotowuję materiały do świątecznego kartkowania z dzieciakami 😉

Poza tym na Crafty Life już się pojawiły moje artykuły.
Zapraszam do przeczytania o trochę o PLANOWANIU oraz dzisiejszy artykuł o papierkach scrapbookingowych zimowo-świątecznych na naszym rodzimym rynku ŚWIĄTECZNE KOLEKCJE 😉

14 thoughts on “Moje życie i Crafty Life

Skomentuj

