album · Doti · magiczne Święta · stforymelodi

Album grudniowy

Album świąteczny to alternatywa dla mnie jeżeli chodzi o grudniowniki. 
Oglądałam w tamtym roku, w tym też nie mogę napatrzeć oczu, 
ale dla mnie to nie jest.
Nie czuję całkowicie tej formy, poza tym zdjęcia wywołuję raz na rok, 
albo i nie i może dlatego nie po drodze mi też z Project Life,
choć jak już wspomniałam wyżej podziwiam.
No ale nie wszystko dla wszystkich.
Mimo to postawiłam na alternatywę grudniownika,
czyli album świąteczny, który w tej formie
równie dobrze może stać jako dekoracja i cieszyć nasze oczy.
Skorzystałam z rady dla mnie mistrzyni albumów i grudniowników Agnieszka Posłuszny
i postawiłam na niewielką ilość kolorów.

Poza tym miałam ogromny dylemat co opublikować, 
bo ilość zdjęć u mnie w aparacie i na komputerze rozmnaża się w zastraszającym tempie.
Postaram się w tym miesiącu pokazać chociaż część moich świątecznych 
kartkowo-zawieszkowych prac,
które powędrowały na kiermasz szkolny
a kolejne prace się tworzą 😉
A oto kolejny album:

A na moim stole już zagessowane trzy pudełka drewniane, blejtram oraz miś i konik 🙂
może jeszcze dziś coś zacznę 😉
albo skończę 🙂
18 thoughts on “Album grudniowy

  1. o kurczaki,nieźle tam działasz! ja dopóki nie skończę jednego projektu to raczej za drugi się nie zabieram, nie miałabym gdzie wszystkiego schować przed ciekawskimi paluszkami dzieci 🙂 co do grudniownika – ja w tym roku będę próbowała dojść dale niż tylko zrobienia bazy i okładki 😉 choć myślałam o zrobieniu świątecznika – czyli uwiecznieniu tylko tych kilku dni. zobaczymy co z tych planów wyjdzie 🙂 bardzo fajne albumy – proste i nieprzeładowane!

    Lubię to

Skomentuj

