2016 · album · blejtram · box · cardmaking · czekoladownik · Melodia · notes · planner · podsumowanie · projekt planner · pudełko · scrapbooking

Podsumowanie końcoworoczne

Tak się zastanawiałam cały dzień czy pisać posta, 
czy jednak zrobić podsumowanie.
No tak trzeba być naprawdę scrapoholikiem,
żeby po kilku ledwo przespanych nocach,
intensywnym segregowaniu rzeczy w dziecięcym pokoju,
który pewnie jutro ulegnie przeistoczeniu w artystyczny nieład,
gotowaniu z nudów po nocach obiadu na weekend…
zabrać się za podsumowanie roku.
No cóż ja nigdy nie twierdziłam,
że z moją głową jest wszystko ok 😀
Mimo, że w tym roku zrobiłam znacznie mniej prac
niż w zeszłym roku
to był dla mnie bardzo intensywny rok.
Praca zawodowa,
moje dzieciaki bardzo chorowały
to jednak nie potrafiłam się powstrzymać
od scrapowania 🙂
Te podsumowanie jest również dla leniuszków,
którym nie chce się przeglądać
całego bloga,
a chcieliby się czegoś o mnie dowiedzieć,
a raczej powinnam napisać,
że chcieliby sobie pooglądać…
Na samym początku chciałabym powiedzieć,
że jestem częścią wspaniałego i kreatywnego zespołu
oraz miałam przyjemność gościć TU
Zapraszam 😉
KARTKI, KARTECZKI I KARTELUSZKI
– na świecie pojawił się Tymuś –

– zrobiłam prawo jazdy –

– ciągle wierzę w marzenia, a jeszcze kilka ich mam –

– moja kuzynka zmieniła stan cywilny –

PUDEŁKA I PUDEŁECZKA

NOTESY, PLANNERY

ALBUMY

BLEJTRAMY

i na sam już koniec
jakby ktoś jeszcze nie wiedział
to powtórzę się
12 thoughts on “Podsumowanie końcoworoczne

Skomentuj

