ludzie z pasją

Bo życie takie smutne bez Pasji

Długo zastanawiałam się nad zmianą, zmianą bloga. Nadszedł ten czas.

Po ponad 3 latach prowadzenia bloga Handmade by Melodia na blogspocie postanowiłam przenieść się tu. Miałam napisać mowę powitalną, ale myślę, że napisanie coś od serca będzie bardziej na miejscu.

Czemu to robię?

Bo chciałabym zmiany, bo od wielu miesięcy siedzi we mnie taka ogromna potrzeba, a może bardziej pragnienie dzielenia się z Wami pasją i marzeniami. Tu chciałabym nie tylko pisać o moich zainteresowaniach, miłościach do różnych rzeczy, czynności, ale chciałabym także pokazywać prace, nie tylko swoje, ale te które mnie inspirują. Nie chcę też na samym początku zdradzać wszystkich sekretów, ale może jeden dotyczący bloga, który zamykam. Nie tak na stałe, bo część rzeczy chciałabym przenieść tutaj.

dsc_04291

No to do rzeczy

Może nie wszyscy wiedzą, ale mój blog nie miał służyć wcale a wcale do ukazywania moich prac handmade. Blog powstał, abym zamieszczała na nim tylko i wyłącznie swoją poezje, czy też luźne przemyślenia przeplatane gdzieniegdzie moimi zdjęciami. Miał to być taki prawie pamiętnik. Zakładając poprzedniego bloga ani przez sekundę nie przyszło mi do głowy, że będę zajmować się robieniem kartek i tym podobnych rzeczy, a to wciągnie mnie do tego stopnia, że na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie, aby nie było tygodnia w którym nie zrobię nic kreatywnego. Bo tak naprawdę kocham to co robię. Tak jak śpiewał Grzegorz Turnau: „Że w chwili kiedy siadam do pianina. Zapominam, że mam duszę i mam ciało„.

Z drugiej strony zastanawiam się czy za 3 lata ten blog nie przerodzi się w coś całkiem innego.

Zapraszam

Osoby, które chciałyby szybciej zobaczyć co wyprawiam w wolnych chwilach poza pracą zawodową oraz zajmowaniem się dwójką dzieci zapraszam do odwiedzenia starego bloga, który, mam nadzieję, pozostanie jeszcze jakiś czas dostępny w sieci.

10487510_412539638871007_3603356799858917207_n

10 thoughts on “Bo życie takie smutne bez Pasji

Skomentuj

