cardmaking

Kartka na roczek

Nie wiem czy Wy też takk macie, że szewc bez butów chodzi.

Pojawiają się w moim życiu takie sytuacje, na szczęście nie często, że jak jest mi coś konkretnego potrzebne, w tym wypadku kartka na roczek, to oczywiście tego nie mam. A gdy mam coś zrobić co jest mi bardzo potrzebne to mam po drodze tysiąc innych pomysłów i oczywiście je realizuję. W ostatniej chwili orientując się, że jednak przydałoby się zrobić to co jest mi potrzebne na jutro. Tak oczywiście było i z tą kartką.

Na szczęście raczej w większości innych rzeczy mam wcześniej wszystko zaplanowane z kilkudniowym wyprzedzeniem i zrealizowana, no ale nie można mieć wszystkiego.

Plusem tego wszystkiego jest to, że jak wisi nade mną widmo ostatniej chwili to jakoś szybciej się robią wszystkie rzeczy. Tu miałam ogromną pomoc w postaci gotowych grafik Digital Paper, do których dobrałam papier, a wcale nie było to łatwe zadanie, chyba zajęło mi najwięcej czasu.

dsc_0473

Po długim namyśle wybrałam papiery dwóch marek AltairArt i Magiczna Kartka. Idealnie pasowały one do nowych grafik Żanety.

dsc_0449

dsc_0450

dsc_0453

Ciekawa jestem nad czym Wy teraz pracujecie? Pochwalcie się w komentarzach co teraz robicie lub co ostatnio skończyliście.

A czy Wy robicie coś na ostatnią chwilę?

 

14 thoughts on “Kartka na roczek

  1. Jak zwykle piękna kartka! Bardzo podobają mi się takie „kilkupoziomowe” – nie wiem jak profesjonalnie się to nazywa, ale chyba wiadomo co mam na myśli. 🙂 Chętnie zaglądnę w przyszłości żeby podpatrzeć jak zabrać się za kartki. Najpierw chyba muszę mieć czas, a uczelnia niestety mi go za wiele nie daje. 😀
    Pozdrawiam serdecznie, M.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Dziękuję. To kartki wielowarstwowe 😉 Oj też chciałabym mieć więcej czasu na ten relaks: praca, dom, dzieciaczki… i zostaje minimalna część w tygodniu. Ale muszę :), bo inaczej się uduszę 😀

      Lubię to

Skomentuj

