cardmaking · planowanie · scrapbooking

Crafty Life i zbieg okoliczności

Dziś trochę o obecnym Design Team w Crafty Life.

Nim usiadłam do tego posta minęło kilka dni od ostatniego i myślałam co napiszę. Mogę sobie zaplanować coś konkretnego, a czemu nie… Konkretnie to miałam przenieść sobie starego bloga na nowego, ale okazało się, że nie za bardzo da się u mnie zmienić strukturę linków. Potem miałam pisać o mojej przygodzie z mediami, przemknęło mi przez myśl napisanie też coś o poezji, odświeżenie starego posta i pewnie jeszcze coś o czym nie pamiętam – to tak ku pokrzepieniu dla osób, którym myśli zmieniają się z prędkością światła.

Ale dziś rano postanowiłam coś innego…

A kto mi zabroni? Przecież kobieta zmienną jest, a coś ja mogę za to, że nie posiadam przycisku w głowie PRZESTAŃ MYŚLEĆ lub chociaż STOP. Pisząc myślę nawet o tym kiedy moje dzieciaki wparują z placu zabaw i będę musiała zakończyć te wywody i jakby przydała mi się wygodne łóżko, sofa, cokolwiek na czym się wygodnie siedzi. Ale my kobiety tak mamy. I to normalne.

Więc postanowiłam napisać o przypadku w którym znalazłam się w Crafty Life.
dorota

Od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie inne pisanie na moim byłym blogu. Najłatwiej wrzucić zdjęcia pracy i puścić posta. Zaczęło mi brakować pisania. Pojawiło się kilka postów, gdzie udało mi się naskrobać parę zdań, ale nadal miałam niedosyt i tu pojawiła się propozycja współpracy z Crafty Life. Coś o czym myślałam od kilku tygodni, aby praktykować na blogu.

Jest to dla mnie duże wyzwanie pisanie dla Was o tym co kocham.
page2

Na Crafty Life pojawiło się kilka moich wpisów. Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z nimi i komentowania:

page1

Kolejne zmiany, które nastąpiły

Postanowiłam zmienić całkiem bloga i będę więcej pisać. O pasjach, poezji, kreatywności, planowaniu… o życiu. Co mi do głowy przyjdzie. A może ktoś z Was ma pasje i chciałby u mnie się pojawić? – zapraszam.

12 thoughts on “Crafty Life i zbieg okoliczności

  1. mam bloga .na którym nic nie pisze, wrzucam foty prac jedno zdanie techice i juz.. itez od jakiegos czasu mysle zeby to zmienic i mysle.. i mysle i na razie nic nie wymysliłam 🙂

    Polubienie

Skomentuj

