pudełko

Pasja i Mix Media

Czasem pasja dopada nas niepostrzeżenie, gdy próbujemy czegoś nowego. Tak tylko, żeby się dowiedzieć co to jest. Czasem nim nas dopadnie minie kilka miesięcy. Tak u mnie zaczęła się przygoda z mix mediami.

DSC_0444

Rękodzieło, scrapbooking to jedna wielka niezgłębiona dziedzina. Można robić kartki, albumy, zakładki, pudełka… można tak wymieniać i wymieniać. Tu możemy również wymienić mix media. Metoda za pomocą której stworzymy art journal, ozdobimy przestrzennie pudełko czy zrobimy blejtram.

 

Wszystko zaczęło się z ciekawości.

Wybrałam się na jedne z pierwszych moich warsztatów do Koralium. Prowadziła je Agnieszka – Latarnia Morska. Tworzyliśmy wtedy blejtram. Poznałam wtedy technikę. Podobała mi się, ale wiele rzeczy pozapominałam z warsztatów, pewnie z wrażenia, i media odłożyłam na bok. Potem były warsztaty z Aidą z 13arts. Warsztaty na zlocie, pierwszym w moim życiu, w Katowicach. Tworzyliśmy pudełko drewniane przestrzenne i kartkę. Tu moje zainteresowanie odżyło i zaczęłam szukać, kombinować, tworzyć… Z różnym skutkiem.

DSC_0450

Na kolejnym zlocie w Katowicach.

Te zloty tu pod nosem mnie ratują. Za jednym razem mogę iść na warsztaty i zakupić wszystko co jest mi potrzebne. Ostatnio również załapałam się na mediowe warsztaty u Olgi i Jamajki. I wiem, że uwielbiam media. Oczywiście do ideału brakuje mi jeszcze kilkunastu warsztatów i kilkuset godzin spędzonych przy mediowaniu, jak i nie więcej.

Mix media to świetna zabawa.

 

Dlatego nie przejmuję się tym, że mi czasem, a czasem często nie wychodzi. Że widzę niedoróbki i kręcę nosem przy większości mediowych pracach, bo media dla mnie to świetna zabawa. Lubię ich nieprzewidywalność, ale TAK MA BYĆ. I często tak właśnie sobie powtarzam śmiejąc się pod nosem.

DSC_0447

Lubię podglądać prace szczególnie Finnabair, Aidy, Olgi, Agnieszki, Jamajki, Doroty… i tak mogłabym wymieniać.

Myślę, że nie warto się w rękodziele zrażać, gdy coś nie wychodzi. Warto się uczyć, poznawać nowe techniki, szukać. Warto się dobrze bawić.

A jak u Was z mix mediami? A może macie inną rzecz w której zakochaliście się i niekoniecznie od pierwszego wejrzenia?

DSC_0448

DSC_0446

DSC_0445

DSC_0451

6 thoughts on “Pasja i Mix Media

  1. Uwielbiam media i każda moja praca musi być pochlapana. Twoje są cudne! Zazdroszczę Ci warsztatów i zlotów pod nosem – ja właśnie wybieram się na moje pierwsze warsztaty dopiero u Karoliny Bukowskiej, która przyjeżdża do Krakowa. Do tej pory wszystkiego uczyłam się sama metodą prób i błędów i podgladajac tutoriale. Serdecznie pozdrawiam!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

