ludzie z pasją

Ludzie z Pasją

Sławni i niekoniecznie znani, siedzący w zaciszu swoich domów, zdobywający szczyty i mający małe sukcesy – ludzie z Pasją Życia.

Jak wiele nas jest? Prawdziwych ludzi z pasją. Niekoniecznie tych sławnych o których się pisze, słyszy… Tych ludzi z pasją, którzy tworzą coś w życiu, realizują się i robią coś dla siebie. Ludzi, którzy wiedzą, że w życiu warto też zadbać o siebie.

Wszystko jest ważne. Dom, rodzina, praca, ale czasem zatracamy się w tym biegu i staramy się sprostać każdej dziedzinie życia – zatracając się. Bo przecież wszystko trzeba zrobić, odłożę hobby, marzenia na kiedyś.

A to kiedyś może nie nadejść.

Dlatego bardzo cenię prostych ludzi, którzy czasem znajdą czas dla siebie. Szanuję ludzi, którzy poświęcają się, czasem są takie sytuacje w życiu, że trzeba. Szanuję, ale nie rozumiem.

Każdy ma prawo do zadbania o siebie niezależnie od sytuacji. Nie byłam w kinie kilka lat, w tym roku byłam już 3 razy. Czy mam mieć z tego powodu poczucie winy? Poświęciłam kilkanaście minut na swoje hobby kosztem zajmowania się kolejną godzinę dziećmi i włączyłam im bajkę lub zostawiłam pod opieką męża.

Niedawno moja przyjaciółka miała urodziny. Podziwiam ją i z roku na rok mój podziw rośnie. Nawet nie wiem ile lat już się znamy. Ma trójkę dzieci. Zajmuje się nimi rewelacyjnie. Potrafi ogarnąć wszystko wraz z zajęciami dodatkowymi, wizytami u specjalistów.

Wiem również, że ma pasje.

DSC_0455

Uwielbia czytać książki i znajduje czas na to. Pewnie za mało niż chciałaby. Zdała prawo jazdy na… motor. Nawet kupiła go i jeździ na nim. Czasem uda jej się wybrać na jakiś masaż czy do kina. Jak każdy z nas boryka się różnymi zmartwieniami dnia codziennego, martwi się o przyszłość Swoją i dzieci. Podziwiam ją za to, że mimo wszystko zawsze mogę na Nią liczyć, że zawsze jak Ją spotykam to emanuje od Niej spokój, każde spotkanie z nią podnosi mnie na duchu nawet, gdy sobie narzekamy.

Ona jest jedną z osób bardzo mi bliskich. Znam jeszcze kilka takich fajnych osób, które swoim życiem pokazują, że warto brnąć do przodu, że warto zacisnąć zęby i iść dalej…

A może Wy macie w Swoim otoczeniu taką osobę z pasją? Napiszcie o niej. Może Wy jesteście pasjonatami, którzy wiedzą o tym, że warto mieć dla siebie czas… Chętnie się dowiem. Dajcie się poznać. Dajcie znać, że warto mieć pasje.

2 thoughts on “Ludzie z Pasją

Skomentuj

