DT

Testowanie z Eko Deco

Od kwietnia mam przyjemność gościć w Eko Deco jako tester.

Fajna taka robota. Lubię pracować z tekturkami i drewnem, a Eko Deco właśnie jest takowym producentem. Moje wytwory, i innych dziewczyn, będziecie mogli oglądać co piątek.

Ostatnio testowaliśmy owalne breloki. Efekty możecie zobaczyć TUTAJ. A moje wyglądają tak.

Długo myślałam co zrobić z tak małą powierzchnią, aby osiągnąć zamierzony efekt. Po pomalowaniu złotą farbą akrylową użyłam złotej inki oraz farbki akrylowej złotej z brokatem, której użyłam również do podkreślenia metalowych dodatków. W końcowym efekcie użyłam także białego i czarnego pisaka oraz płynnego żel medium.

DSC_0443 (2)

DSC_0446

DSC_0442

DSC_0443

 

 

DSC_0448

Jeden breloczek już znalazł swojego właściciela. Drugi na razie wisi w mojej pracowni. Takie testowanie to świetna zabawa.

Lubicie się bawić, gdy realizujecie Swoje pasje?

 

4 thoughts on “Testowanie z Eko Deco

Skomentuj

