mix media

Mediowe pudełko dla Mamy

Kolejne mediowe szaleństwo w moim wykonaniu.

Bo tak naprawdę w większości przypadków nie mam planu działania cokolwiek robię, a już szczególnie jak mediuję. Tu, w moim wypadku, żaden plan się nie sprawdza. Ale ja tak naprawdę to lubię.

Lubię oddać się pasji, nie mieć pomysłu, planu. Stanąć z przysłowiowym zerem przed moim miejscem tworzenia i od zera zaczynać. Tak też było z planem mediowania. Bo przed mediowaniem miałam robić kartkę, ale w trakcie pracy wyszło pudełko.

DSC_0455 (2)

Miałam tylko jeden wymóg – wykorzystać napis Eko-Deco: Kochanej Mamie. Tutaj na blogu sklepu możecie zobaczyć jakie rzeczy stworzyły inne testerki.

Więc pierwsza moja myśl to: Zrobię kartkę. Wszystko przygotowałam: bazę, papiery, ale jak już miałam zacząć robić to sięgnęłam po pudełko i wykorzystałam kawałek tekturki – pozostałość po poprzednim projekcie, pudełko też nie zostało jeszcze schowane, więc leżało takie samotne…

DSC_0454 (2)

Jak tworzycie lub robicie cokolwiek innego to według ściśle określonego planu? Czy idziecie na żywioł?

 

 

4 thoughts on “Mediowe pudełko dla Mamy

  1. W większości idę na żywioł. Na początku niby mam jakiś plan, zamysł… ale potem i tak wychodzi trochę inaczej, coś zmieniam, wpada mi do głowy nowy pomysł, z czegoś rezygnuję, coś dodaję. Ciężko jest mi się trzymać sztywnego schematu, wolę kiedy to wszystko wypływa ze mnie naturalnie:)

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

