cardmaking · kartka urodzinowa

Kartka urodzinowa i testowanie

Uwielbiam tworzyć, ale to już wiecie. A najbardziej kocham tworzyć co mi w duszy gra.

Trudno mi jest tworzyć pod konkretne wytyczne. Myślę, że wtedy nasza kreatywność i pasja jest trochę nadszarpnięta. Nie umiem stworzyć pracy na wyzwanie, mapki są dla mnie bardzo trudne, a wręcz nie wykonalne. Ja tak po prostu nie tworzę.

Szczerze podziwiam osoby, które umieją pracować z klientem, który jest wymagający i chce dokładnie w ogóle i szczególe taką, a nie inną. Podziwiam osoby, które potrafią zrobić 10 takich samych zaproszeń. Tak nie potrafię i nie muszę, bo mam to ogromne szczęście, że to co robię jest tylko i wyłącznie moją pasją.

Lubię bardzo ogólne wytyczne: na przykład kolor różowy oraz zamiłowanie kogoś do ptaków.

DSC_0442

DSC_0443

DSC_0447

DSC_0449

DSC_0450

I tym sposobem mogłam potestować jedną z tekturek Eko-Deco oraz zrobić spersonalizowaną kartkę dla Wendy.

 

Zdradzę Wam moją tajemnicę, jak biorę udział czasem w wyzwaniach – szukam wyzwań dla gotowej pracy. Jak wytyczne pasują to się zgłaszam.

A Wy lubicie tworzyć na wyzwania? Co ostatnio stworzyliście?

A jak chcielibyście dowiedzieć się czy warto brać udział w wyzwaniach craftowych to zapraszam TUTAJ.

8 thoughts on “Kartka urodzinowa i testowanie

  1. Piękna i schludna praca. Zazdroszczę, może też kiedyś się tak wyrobie w kompozycji. Odnośnie posta na funpage papiorzanego combra, to ja bardzo chętnie 🙂 Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję pięknej pracy.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

