mix media · scrap

Miłość jest słodka i nie tylko miłość

Bo o miłości można wiele pisać i tworzyć, a ona jest taka przekorna.

Cóż ja Wam mogę napisać o miłości? Każdy w jakimś stopniu doświadczył tego uczucia. Większość może ma nawet smutne doświadczenia z nią związane. Już moja Starsza codziennie przychodzi z przedszkola i zdaje mi relacje w kim jest zakochana.

A ja tak przekornie potraktuję tą miłość.

Dziś piątek i testowanie z Eko Deco. Jak zobaczyłam ten napis to od razu skojarzył mi się z muffinkami. I chciałam Wam pokazać tą słodką miłość, która mi idzie dosłownie w boczki. Cóż moja silna wola ostatnio osłabła, a szczególnie opada, gdy nie mam sił, a pod rząd kilka nocek nie przespanych i do tego góra pracy.

Ale moje myśli podążyły dalej, bo Alicja z Mataja.pl – kto jeszcze nie zna tego portalu to niech choć zerknie, bo Ala pisze językiem takim, że czasem można boki ze śmiechu zrywać, ale portal jest jak najbardziej obowiązkowy dla rodziców. W łatwy, przystępny sposób opowiada o rodzicielstwie. Dużo tam faktów oraz sytuacji z życia wziętych.

Ale wracając do mojego scrapa, to on od razu skojarzył mi się z Alą, bo Ala uwielbia czekoladę. Alu dla Ciebie dedykuję tą pracę.

DSC_0468

I szczerze mówiąc tak mnie zasłodziła ta miłość, że zaszalałam. Pomediowałam, pochlapałam, nawet wysypałam trochę piasku na pracę. Ozłociłam ją i użyłam koloru czerwonego, bo on głównie kojarzy mi się z miłością.

DSC_0469

Miłość to przekraczanie granic, pojednanie różnych światów. Jak widać różne tekturki, różnych firm idealnie do siebie pasują: Eko Deco, SnipArt, Latarnia Morska.

A, że miłość dodaje skrzydeł, to domontowałam Potforkowi skrzydła, tylko nie jestem pewna czy po tym ciastku go uniosą.

DSC_0471

Po raz pierwszy użyłam stempli Primy, bo z nimi jakoś ciągle mi nie po drodze. A ciacho z Digital Paper.

DSC_0474

DSC_0475

DSC_0476

Lubicie tworzyć o miłości, uczuciach? Mimo wszystko dla mnie nie jest to łatwy temat.

 

Pracę zgłaszam na wyzwania na blogu:

O

SKRZYDŁA

8 thoughts on “Miłość jest słodka i nie tylko miłość

Skomentuj

