notes

860. Testuję napis dla Taty

Tym razem z Eko-Deco testujemy napis Dla Taty.

Długo myślałam o tym co zrobić, bo ja lubię praktyczne rzeczy, a kartka pewnie wylądowałaby w szufladzie. Bo tak naprawdę nie jest łatwo wymyślić coś dla faceta i coś praktycznego. Po długim namyślę postanowiłam, że zrobię notes.

Skorzystałam z gotowej bazy Eco Scrapbooking oraz papierów Galeria Papieru. Powstał oto ten notes.

DSC_0467

DSC_0468

Serducho też jest z Eko Deco. Zapraszam Was na bloga – link podany wyżej – żeby zobaczyć wszystkie inspiracje.

I dziś dopisałam sobie numerek. Ostatnio widziałam takie tytuły postów na kilku blogach. I dziś postanowiłam sobie napisać numer pracy, która jest opublikowana na moim blogu. Nie są to wszystkie moje prace zrobione do tej pory, bo nie daję rady obrabiać zdjęć i publikować. Ale fajnie tak zobaczyć taką liczbę po prawie 4 latach prowadzenia bloga – tak cztery lata mi stuknie pod koniec maja…

Zapraszam Was na instagram, gdzie są zdjęcia moich przydasi nabytych na jedynym w swoim rodzaju Śląskim Zlocie Scrapbookingowym. Mimo choroby było warto się tam pojawić i zobaczyć tylu uśmiechniętych i zakręconych scrapoholików. Pociesza mnie to, że nie jestem sama. Dobrze, że jest raz w roku, bo wydałam fortunę.

Miłego dnia 🙂

3 thoughts on “860. Testuję napis dla Taty

Skomentuj

