planner · planowanie

Kolorowe planowanie

Dziś chciałabym Wam pokazać jak planuję miesiąc w swoim plannerze z wkładem do bullet journal.

Nie będę się tu za bardzo rozpisywać, ponieważ zapraszam Was na mój wpis do Crafty Life.

Przy okazji zaglądnijcie do Kasi z worQshop, bo od Niej zaczęła się moja przygoda z bujo.

DSC_0467

DSC_0478

Wkłady kropkowe zakupuję w Project Planner 😉 – mój planner też tam zakupiłam i na chwilę obecną nie zamieniłabym go na żaden inny 😉

DSC_0480

DSC_0481

DSC_0486

DSC_0479

Zapraszam też Was do zaglądnięcia do innych moich wpisów na Crafty Life dotyczących bullet journal:

A Wy szalejecie z kolorami w Swoich kreatywnych poczynaniach? Czy jednak wolicie stonowane kolory bez szaleństw?

12 thoughts on “Kolorowe planowanie

  1. Wygląda przeuroczo 😉 Uwielbiam oglądać kolorowe bujo (którego sama jestem wielką fanką), bo moje jest czarno białe. Owszem, pojawia się od czasu do czasu jakiś rysunek ale .. czarno biały.
    Nie umiałabym się skupić przy tylu kolorach, ale podoba mi się szalenie 😀

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

