blejtram · mix media

Love is sweet

Czasem trzeba dać się ponieść wyobraźni i zrobić coś szalonego i kolorowego.

Tu z pomocą przyszły mi materiały do testowania z Eko Deco oraz papiery z Magicznej Kartki.

DSC_0489

DSC_0487

Miałam nie lada wyzwanie, gdyż LO nie jest moją mocną stroną. Namęczyłam się nad kompozycją, przekładałam ją ponad godzinę, zmieniałam papiery… I powiem szczerze nie za bardzo podobało mi się to co robię.

DSC_0485

Ale po sklejeniu, dodaniu kilku drobnych dodatków stwierdziłam, że może być. Nawet spodobała mi się ta burza kolorów i dodatków.

DSC_0482

Myślę, że fajnie byłoby jakbym częściej szalała z LO.

Bardzo przydatna była również taśma dystansowa zakupiona w Skarbnicy Pomysłów. Nie lubię męczyć się z kosteczkami, a ta taśma jest dla mnie wybawieniem

DSC_0481

DSC_0478

Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu

Sklepik Gosi

18268537_10203210951232281_2856525924797215171_n

Studio75

Z dodatkiem złota

baner 1

oraz

na blogu Three Wishes

PicMonkey Collage

12 thoughts on “Love is sweet

Skomentuj

