kwiaty

Marzenia i balkon

Każdy ma jakieś marzenia lub miał. Ciągle uważam, że marzenia są po to, aby je realizować.

Jednym z marzeń na kiedyś jest posiadanie swojego ogródka. Marzy mi się mały ogródek taki tylko z trawą do skoszenia, z grillem, huśtawką, hamakiem, może trampoliną jak moje dzieci jeszcze będą na tyle małe, żeby po niej skakać, może basen i oczywiście murowana altanka – taka, aby można było kilka dni w niej pomieszkać.

Może ktoś zasugerował mi domek, ale póki co lata nie chciałam mieszkać w domku, ale może kiedyś… Marzy mi się lato w takim domku, a nawet wiosenny czy jesienny weekend.

Póki co musi wystarczyć mi balkon.

Kupiłam trochę kwiatów, mnóstwo ziemi. Dziś okazało się, że przydałoby się jeszcze coś dokupić. Nawet nie pytajcie jak co się nazywa 😀 Pani w ogrodniczym poleciła mi, więc wzięłam.

Pierwszy kwiatek jest jakiś kaktusowy, cokolwiek to znaczy. Kupiłam poziomki, zjadane już przez Starszą. Kupiłam jeszcze truskawko-malinę, pomidory koktajlowe, ale czy coś z tego wyrośnie to się okaże 😉

20170609_155259

20170609_155307

20170609_155313

20170609_155356

20170609_155418

20170609_155509

20170609_155600

20170609_155430

A Wy jakie macie marzenia?

4 thoughts on “Marzenia i balkon

  1. marzeń mam od groma, ale tez zadawalam sią balkonem. Myślę, że to uroczy zakątek pod ręką. W tym roku mam bratki, pierwszy raz postawiłam na wczesny kwiatek, poza tym posadziłam oleander i lilię ogrodową. twój balkon też ma ciekawe kwiatki, ten kaktusowaty tez kiedyś miałam.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co mam 😀 w większości 😉 Doradzali i pakowali w sklepie ogrodniczym 😀 Rozpoznaję goździki, poziomkę, lawendę, pomidor koktajlowy, malinotruskawkę i nic poza tym 😉

      Lubię to

Skomentuj

