dla nauczyciela · kartka

Dziękuję dla nauczyciela

A dziś dziękuję przede wszystkim nauczycielom tym, których pamiętam i tym o tych, których nie pamiętam…

Wydaje mi się, że tutaj taka cisza, choć w czerwcu był post. Cisza taka pozorna, bo pracy mam ogrom. Zbliża się koniec roku szkolnego i jak przy zakończeniu, podsumowaniu jest ogrom pracy. Mimo to znajduję czas na to, aby tworzyć.

Póki mam dzieciaki żłobkowo-przedszkolne to mój koniec roku nie jest równoznaczny z końcem roku szkolnego. Koniec przedszkola nie będzie jakiś z pompą, bo takie zakończenia są dla dzieci, które odchodzą z przedszkola, a zakończenie żłobka jest pod koniec lipca. Więc praca wre w pracowni.

Dziś chciałam Wam pokazać kartkę dla nauczyciela.

DSC_0477

DSC_0479

DSC_0478

Bo ja jestem wdzięczna za to, że ode mnie wymagano, że musiałam wiele godzin spędzać przy książkach rozwiązując zadania domowe, szczególnie z matematyki oraz wkuwać na pamięć wiersze, czego nie cierpiałam z całego serca. Przez wielu nauczycieli mogłam realizować swoje marzenia. Cieszę się, że trafiłam na takich, a nie innych nauczycieli.

A teraz z tego miejsca w którym jestem czasem myślę, czy nie lepiej było mi w czasach, gdzie nikt nie marudził, że ma dużo zadania domowego, po prostu trzeba było je odrobić i gdzie każdy wiedział, że nauczycieli się szanuje, gdzie szanuje się starszych i nie ma się pretensji o wszystko.

A Wy wspominacie Swoją podstawówkową edukację?

8 thoughts on “Dziękuję dla nauczyciela

Skomentuj

