Filigranki · tekturka

Filigrankowe tekturki

Dziś bardzo nietypowo, bo o ulubionych tekturkach.

Nie jestem jakąś ogromną fanką tekturek, choć mam ich całą masę. Mam tekturki z różnych firm. Nie mam też jakiejś ulubionej firmy. Tekturki używam do różnych prac: kartek, notesów, art journali, blejtramów…

Dziś postanowiłam dla Was przeglądnąć wszystkie dostępne tekturki firmy Filigranki. Postaram się z każdej kategorii wybrać jedną, choć już sama z góry wiem, że to nie będzie takie łatwe.

Tekturki 3D to są zdecydowanie najmniej przeze mnie używane. Są idealne do exploding boxów, ale przeglądając całą tą kategorię bardzo spodobały mi się litery 3D. Myślę, że znalazłaby idealne miejsce w mojej pracowni.

Architektura od razu moją uwagę przykuł plaster miodu, chociaż nie do końca widziałabym go w tej kategorii. Jak dla mnie idealna tekturka do stworzenia pięknego tła. Od razu przychodzi mi na myśl hasło: BEE HAPPY. Ale ze względu na to, że jak już wspomniałam, ta tekturka nie pasuje mi do tej kategorii to wybieram domek do bombek, jak dla mnie idealny.

Boże Narodzenie tu już kilka tekturek zwróciło moją uwagę, tym bardziej, że ostatnio miałam przyjemność zaopatrzyć się w nową, świąteczną, kolekcję Lemoncraft i nie mogę się doczekać kiedy będę miała chwilę, aby zrobić jakąś pracę. Moją uwagę zwróciły piękne ramki. Wybór mój jednak padł na bombkę zaprojektowaną przez Annę Koprowską, piękna i przestrzenna.

Cytaty tu już jest większy problem. Bo podobają mi się praktycznie wszystkie. A reszta zależy od tego co chcemy robić. Cytaty te idealnie nadają się nie tylko do kartek, ale również można je użyć do zrobienia pudełka, czy też art journalu. Bardzo spodobała mi się tekturka z maskami, świetne wykonanie i te maski idealnie są wkomponowane w całość. No ale nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o tej tekturce – być Kobietą to wyzwanie.

Dziecięce słodziutkie tekturki idealne do pudełek, albumów. Piękne kołyski, szczególnie jedna z karuzelą. Najbardziej spodobał mi się sznurek z dziecięcymi ubrankami.

Dzień Matki w tej kategorii możemy znaleźć tekturki, które możemy wykorzystać na różne okazje, piękne kwiaty, ale najbardziej podoba mi się jedna od której bije tyle radości i ciepła – mama z dzieckiem. Jest tu ujęta taka chwila, a one tak szybko mijają.

Dzień Babci i Dziadka mogłabym wybrać tu obrazek babci lub dziadka, albo napis, ale zawsze marzył mi się fotel bujany. Kiedyś sobie kupię. Póki co próbuję namówić męża na zamontowanie u mnie w pracowni fotela bujanego, takiego zawieszonego do sufitu.

English Tekst lubię napisy, a szczególnie takie, które pozytywnie motywują. Dlatego mój wybór padła na tą tekturkę – nigdy nie poddawaj się.

Hobby przeglądając tą kategorię czuję się nieobiektywna. Wiadomo, że przeglądając taką kategorię kierujemy się zainteresowaniami i dlatego wybrałam pędzle. Jednak, żeby być bardziej obiektywną wybieram coś co mnie zaskoczyło świetnym wykonaniem, czyli wachlarz.

Komunia tekturki i ich wykonanie zachwycają. Bardzo podobają mi się wszystkie ramki, ale jedna przykuła moją uwagę szczególnie – kielich ażurowy idealny do boxów. Jest uroczy.

Litery tu się powtórzę. Duże litery 3D przestrzenne są rewelacyjne.

Miłość tutaj wszystkie tekturki przedstawiają miłość i mogłabym wymienić co najmniej połowę, bo świetne są z kotkami, napisami, mężem i żoną. Ale wybieram jedną: serca na sznurku. Skojarzyło mi się to z taką zwykłą codziennością, gdzie rzeczy dnia codziennego dla innych domowników przygotowujemy z miłością.

Muzyczne tu mam jednego faworyta, choć wszystkie tekturki bardzo podobają mi się. Pianino 3D jest świetnym odzwierciedleniem tego czym jest muzyka, która jest bardzo bliska memu sercu.

Napisy trudno jest wybrać faworyta, gdy przegląda się 36 stron napisów. Na samym początku chciałam powiedzieć, że tu możecie zamówić każdy napis, jaki Wam tylko przyjdzie do głowy i jaki Wam jest oczywiście potrzebny. Jeden z napisów mówi o braku czasu, czyli o czymś czego mi ciągle brakuje. A drugi napis to rewelacyjne życzenia: spokoju, relaksu i braku obowiązków.

Narożniki świetne do albumów, ale równie dobrze można je wykorzystać do kartek, notesów i innych scrapowych prac. Bardzo podobają mi się dość proste wzory jednak moją uwagę przykuł także narożnik z gwiazdkami.

Ornamenty wszystkie tekturki z tej kategorii są bardzo ciekawe. Jeżeli zaopatruję się w takie tekturki to lubię zestawy, dlatego moim faworytem jest zestaw takich ornamentów.

Pary uroczo jest przeglądnąć tą kategorię. tyle miłości emanuje w większości. Najbardziej podoba mi się zakochana para na księżycu. Taki stan ducha towarzyszy wszystkim zakochanym na początku, bujanie w chmurach. A jak w chmurach to czemu nie na księżycu.

Podróże i aż chce się wyjechać na wakacje gdziekolwiek. Człowiek przeglądając tą kategorię marzy o wakacjach. Najbardziej pomysłowe tekturki tej kategorii to zdecydowanie kula ziemska i mapa świata, gratuluję pomysłowości i wykonania.

Pojazdy i trudny wybór. Miał paść na motor, ale w ostateczności wybrałam uroczego młodzieńca we aucie. Ta radość z prowadzenia własnego pojazdu jest niesamowita. Choć pamiętam moje pierwsze jazdy, wcale mi nie było do śmiechu. A że te auto można zakupić osobno i w zestawie to wybieram zestaw.

Postacie niewiele tekturek jest w tej podkategorii, a mimo to miałam problem. W pierwszym moim odruchu wybór padł na twarz kobiety, ale przeglądając dalej zachwyciły mnie tekturki rodziny. W sam raz dla naszej rodziny, tylko zwierzaków brakuje. Te dwie tekturki to mój must have następnych zakupów.

19251118_1747649691916300_1466979408_n

Ramki tu mój obiektywizm i chęć wyboru jednej legł w gruzach. Bo tak naprawdę to wszystko zależy od tego co potrzebujemy. Moją uwagę przykuł bardzo delikatny shadowbox. Przyznam się, że jeszcze nie miałam okazji, żeby ozdabiać taką ramkę. Musiałabym wymienić wszystkie ramki z motywami roślinnymi. A jeżeli chodzi o ramkę to wybieram ten owal ze zdobieniami. Bardzo ciekawy wzór.

Religijne dość ciekawa kategoria, gdzie znajduje się wiele ciekawych motywów. Już wyżej wymieniłam kielich ażurowy 3D. Chciałam tu jednak wymienić inną tekturkę, też 3D, jak bardzo żałuję przeglądając te wszystkie przestrzenne tekturki, że nie mam serca do boxów. Wybieram klęcznik z chłopcem, tekturka z dziewczynką też jest równe urocza. Niesamowite jest przyglądać się tym wszystkim detalom.

Rośliny bardzo lubię. Kategoria pełna ciekawych wzorów. Moją uwagę przykuły ramki z motywami roślin, jednak mój wybór padł na drzewo i ciekawie wkomponowane w niego owale.

Sport tu zdecydowanie dla mnie numerem jeden jest piłka nożna.

Symbole ze względu na to, że jestem kawoszem to wybieram filiżankę. A żeby szczęcia było dostatek to łapię się za guzik widząc kominiarza.

Szkoła jako, że belfer ze mnie z krwi i kości od 14 lat to wybieram słodką sówkę.

Szyldy bardzo ciekawa kategoria z różnorakimi napisami. Podoba mi się bardzo czcionka napisu pamiętnik.

Ślubne i tym razem mój wybór padł na jedną tekturkę. Jedno hasło o miłości. Idealny napis do wykorzystania nie tylko na kartce.

Tagi i tu mój wybór padł na 100% handmade. Zawieszka, która byłaby idealna do zawieszenia na prezencie.

Wielkanoc kojarzy mi się z kolorowymi pisankami. Tu znalazłam kilka z ciekawymi wzorami, ale wybieram jeden – jajko z kurczakami.

Walentynki to dzień zakochanych. Dzień, który kojarzy się z miłością. Dlatego oprócz słodkich ptasiorów wybieram piękne serce w którym zapisana jest miłość, a ona przecież istnieje w każdym języku świata.

Zawody – przeglądając tą kategorię bardzo spodobała mi się skrzynka z narzędziami. Jednak moją uwagę przykuły również trybiki.

Zima, zima, zima… Jak zima to i bałwan. Obyśmy mieli coraz więcej dni w zimie, gdzie można takiego bałwana ulepić.

Zwierzęta i koty. Uwielbiam koty, choć nie mam w domu żadnego czworonoga, ale myślę, że wszystko jest kwestią czasu. Mój wybór padł na zestaw kotów. Niemniej jednak chciałam również zwrócić uwagę na łapkę.

I tak mój przegląd dobrnął do końca.

Niesamowite jest przeglądnąć wszystkie tekturki i zobaczyć taki ogrom talentu i inspiracji do prac. Pamiętajcie również, że zawsze możecie napisać i gdy wśród wszystkich tekturek nie znajdziecie tej jedynej to Szefowa coś doradzi, albo stworzy Wam tą jedyną, wymarzoną. Wiem co mówię…

Już zastanawiam się, jakie tekturki opisać następnym razem. Używacie w Swoich pracach tekturek?

 

 

 

 

2 thoughts on “Filigrankowe tekturki

Skomentuj

