czekoladownik

Słodkie czekoladowniki

Dziś przygotowałam dla Was słodkie czekoladowniki.

Słodkie, bo jak jeszcze ktoś nie wie co to czekoladownik, choć po nazwie można już się domyśleć, to opakowanie na czekoladę.

Pudełka powstały z podwójnej okazji. Moje dziecko zakończyło rok przedszkolny oraz kończy etap w Maluchach i przechodzi do Starszaków. To wszystko wywołuje mnóstwo wspomnień.

DSC_0480

Starsza dużo czasu spędza w przedszkolu, za wyjątkiem dni kiedy choruje, i widzę jakie postępy robi, jak się rozwija: ładniej maluje, ładniej mówi, ślicznie śpiewa, ma bardzo rozwiniętą wyobraźnię, pięknie występuje.

Dlatego chciałam w jakiś sposób podziękować Paniom za ten trudny rok pracy. Praca z dziećmi nie jest wcale taka łatwa jak się niektórym wydaje. Długo zastanawiałam się nad tym jak podziękować Paniom i co zrobić.

Robienie czegoś własnoręcznie to jak włożenie do środka swojego czasu i serca.

Dlatego z góry było wiadomo, że zrobię coś, ale jeszcze nie wiem co. Miałam dwie opcje: czekoladowniki i notesy, a że wyrobiłam się z ozdabianiem tylko czekoladowników – notesy czekają na ozdobienie, ale na szczęście mam czas do końca lipca – to wybór był oczywisty.

DSC_0484

Ozdabianie było proste i przyjemne. Takie, które nie wymagało ode mnie bardzo dużo pracy, choć osoby zajmujące się rękodziełem same wiedzą, że nawet proste projekty wymagają kilku, a nawet kilkunastu godzin pracy, czy nakładu własnego czasu: począwszy od zastanowienia się nad projektem, poprzez zamówienie wszystkich potrzebnych rzeczy, skończywszy na klejeniu, ciachaniu…

DSC_0482

Postanowiłam zaangażować moją córkę do pakowania czekoladek oraz podpisania się pod prezentem. Była to dla niej nie lada frajda. Ale też pomagała mi, tak naprawdę, nie przeszkadzając podczas tworzenia.

Postawiłam na praktyczny prezent. Bo kwiaty może i są fajne w doniczce, choć przy moim sercu do nich to długo nie wytrzymują. Ale cięte kwiaty wytrzymują kilka dni i są do wyrzucenia. Mam nadzieję, że jednak opakowanie i czekolada wytrzymają trochę więcej.

Zastanawiam się czy i Wy lubicie praktyczne prezenty, czy jednak wolicie kwiaty?

Wykorzystane produkty:

 

8 thoughts on “Słodkie czekoladowniki

Skomentuj

