cardmaking · goscrap

Zimowy notes

Dziś zapraszam Was na wyzwanie z paletą kolorystyczną Sylwii do GoScrap.

Piękna paleta rewelacyjnie nadająca się na każdą jesienną pracę, jednak ja postanowiłam inaczej, choć kocham jesień. Jest to dla mnie najpiękniejsza pora roku. Najtrudniejsze dla mnie w paletach kolorystycznych jest to, że za dużo myślę i każdy kolor mi nie pasuje. Zdradzę Wam, że dlatego też nie robię liftów.

paleta_102017

Nie mogłam się zebrać do zrobienia jakiejkolwiek pracy świątecznej. Zawsze mam z tym problem. Jak już zacznę robić to leci z górki.

DSC_0128

Dlatego też rozpoczęłam od notesu. Lisek mnie zauroczył. I tak rozpoczęła się u mnie produkcja bożonarodzeniowych rzeczy. W kolejce czekają duże tagi oraz grudniownik, który pewnie zrobię i na 100% nie wypełnię.

Komuś sprezentuję po prostu…

DSC_0129

Zapomniałabym dodać, że pobiłam rekord w robieniu kartek i to nie sama. Postanowiłam zrobić w szkole akcje z dzieciakami. Całość zostanie przekazana na jarmark świąteczny w grudniu. Ilość przerosła moje oczekiwania, bo kartek powstało 102 sztuki.

Akcję powtórzymy w listopadzie, bo to była świetna zabawa oraz niesamowite przeżycie i taki power twórczy.

DSC_0131

Po dwóch tygodniach chorowania i trzymania się ledwo na nogach była to dla mnie taka dawka pozytywnej energii. Jest to niesamowite uczucie.

A co Wam dodaje energii szczególnie, gdy jest Wam ciężko i brakuje Wam sił?

22 thoughts on “Zimowy notes

Skomentuj

