cardmaking · kartka świąteczna · świąteczne kolekcje

Świąteczna w stylu skandynawskim

Ostatnio miałam przyjemność tworzyć w gronie kilku osób. Kilka godzin pracy dało mi ogromnego powera do działania.

Jedną z osób, które tworzyły razem ze mną jest Agnieszka – Latarnia Morska. Znam się z Agnieszką od kilku lat. Ona zaszczepiła we mnie miłość do mediowania, nie bania się precyzyjnego wycinania. Osobiście jest bardzo pozytywną osobą. Za każdym razem będąc w scrap.com.pl zachwycam się jej pracami, szczególnie albumami i scrapami.

Powiem Wam, że w towarzystwie jakoś prace się same robią. Ostatnio udało mi się zrobić kilka tagów świątecznych, kartkę ślubną i kartkę świąteczną, która jest moją inspiracją dla Was i sklepu Art Brawurka. A świetna kolekcja świąteczna Winter Fun jest firmy, którą dopiero poznaję, jednak papiery mnie zachwyciły.

DSC_0125

Czeka mnie jeszcze zrobienie kilkunastu kartek świątecznych, a jakoś wena kieruje mnie we wszystkie inne strony niż prace świąteczne.

DSC_0126

DSC_0127

Mówiłam Wam ostatnio o szkolnym kartkowaniu i miała być akcja reaktywacja, ale… Daję się unieść moim szalonym pomysłom i będziemy robić zawieszki świąteczne. Będzie tuszowanie, gessowanie, chlapanie, woskowanie… Nie mogę się doczekać 😉

A jak  Wam idą prace świąteczne?

22 thoughts on “Świąteczna w stylu skandynawskim

  1. U mnie na razie gromadzą się materiały i pomysły, ale uwielbiam spotykać się w gronie osób myślących podobnie 🙂
    Sobotę spędziła w Legnicy w Fabryce Weny, tworzyłyśmy piękne choinki pod okiem Agi C.
    Pozdrawiam Alina

    Polubione przez 1 osoba

  2. Świetna! Ja gromadzę różne rzeczy do kartek, a później robię własnie takie płaskie, kopertowe. 🙂 Trochę ich już zrobiłam, ale to nie wszystko. Jeszcze różne akcje świąteczne przede mną.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

