mix media

Pudełeczko i życiowe przemyślenia

Czas pędzi jak szalony. Po ciężkim weekendzie, nie przespanej nocy udało się oddać dzieci w ręce wykwalifikowanej kadry przedszkolno/żłobkowej, a ja udaję się doprowadzić do używalności mieszkanie, zagoniłam do tego męża, bo ma to nie-szczęście i poniedziałki wolne.
I tak naprawdę mimo dobrze rozpisanego planu nie wiem za co się zabrać.
Czas leci jak szalony.
Muszę przygotować materiały dla przedszkolaków, konspekty do szkoły, materiały na gazetkę, przygotować informację dla wychowawców, przeglądnąć ponad godzinę filmów i wybrać odpowiednie do projekcji, szkice artykułów, dokończyć projekt…
A zegar niemiłosiernie z prędkością światła tyka, zabiera mi cenne sekundy i już przydałoby się iść odebrać dzieci, a ja tu tkwię w zawieszeniu.
Tak wiem, mam wolne ferie… Tylko nikt za mnie nie chce tego wszystkiego zrobić 😀
A może macie namiary na jakieś krasnoludki co to zrobią lub chociaż położą moje dzieci po 20 😉
Miłego dnia 😉
To moje ostatnie ciepłe i słoneczne pudełko, bo dzisiaj z rana -10 mnie zmroziło 😉
Pudełko zgłaszam na następujące wyzwanie:
– Na blogu wyzwania Nie-kartkowe
użyłam gesso, mgiełki w różnych kolorach, pastę strukturalną…
oraz
na blogu Artimeno

 

14 myśli na temat “Pudełeczko i życiowe przemyślenia

  1. Tak sobie myślę, że bez planowania, zapisywania, byłby jeszcze większy bałagan, w głowie! jak wiesz, co masz do zrobienia, to już dobrze ;)) chociaż czy aby na pewno ;)?
    Kolory jak lubię, po niebieskich, lubię niebiesko -jakieś!

    Polubienie

  2. Powodzenia w ogarnięciu tego wszystkiego. Też chyba zacznę robie spisywać rzeczy do zrobienia :-).
    A pudełko cudne. Widać, że te minus 10 za oknem Cię nie pokonało. Jest słonecznie i bym powiedziała wiosennie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Kasia

    Polubienie

  3. Super energetyczne kolory – nareszcie coś pięknego w powietrzu pełnym smogu… Bardzo dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu! A ponieważ zajrzałam do zakładki staż – życzę powodzenia w awansie 🙂 pozdrawia nauczycielka dyplomowana i również oligofrenopedagog 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz