marzenia · mix media

Marzenia nierealne

Bo gdyby tak można było cofnąć czas i jeszcze raz cofnąć i tak w nieskończoność, choć dla chwili…

Czy wtedy świat byłby piękniejszy? Czy życie byłoby łatwiejsze? A może skomplikowałoby się jeszcze bardziej?

A gdyby tak można było cofnąć czas choć raz. Do kiedy cofnęłabyś/ąbyś się? Sama nie wiem, choć pewnie podjęłabym to ryzyko i żyłabym pełnią życia. Nie wiem czy byłabym nauczycielką, miałabym rodzinę, nie wiem czy byłabym szczęśliwsza niż teraz.

DSC_0271

DSC_0272

I marzenia. Marzyć warto zawsze. Fajnie jak są to marzenia, które można zrealizować, ale takie które się nie ziszczą też są potrzebne. Moje marzenia to czasem moje plany i nie traktuję ich bardzo poważnie. Może to mój błąd. Niemniej jednak czasem trzeba coś odpuścić, co przeczytacie u Pani Swojego Czasu. Może osiągnęłabym więcej i szybciej osiągnęła coś czego chcę.

DSC_0273

DSC_0274

DSC_0270

Ostatnio jak to moja córka podsumowała „oblewam” pewne rzeczy. Aż sama się sobie dziwię, że odpuszczam wiele rzeczy na rzecz spokoju wewnętrznego. Przestałam planować – co wcale nie jest dobre, bo umyka mi wiele rzeczy. Dzień po dniu przepada gdzieś w eter. Czas wrócić do pewnych postanowień. Odświeżyć kalendarz i zaplanować rozwój. Bo właśnie w najbliższym czasie chciałabym się pouczyć.

DSC_0275

DSC_0276

DSC_0278

DSC_0279

Od pewnego czasu chciałabym pójść na jakieś studia, ale jest to niemożliwe, przynajmniej przez jakieś pięć lat, albo i więcej. Jednak wiele razy uczyłam się sama. Do wielu rzeczy doszłam sama, więc może teraz warto też z tego skorzystać, z tej umiejętności i pójść krok do przodu.

Praca powstała z opakowania po sokach.

DSC_0281

PS przy okazji trzymajcie za mnie kciuki, bo moje dziecię pierwszy raz wyjechało ma kolonie i już nie mogę wytrzymać.

Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu:

 

 

27 myśli na temat “Marzenia nierealne

  1. Piekna praca. Bardzo fajnie też się czyta co napisałas i dajes do myślenia. Najważniejsze to isc do przodu. Dziekuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi. DT Agnieszka

    Polubione przez 1 osoba

  2. Powolutku i wszystko zaskoczy na swoje miejsce…:-)
    Piękna praca, świetnie wykorzystane opakowanie po soku. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi – DT Aneta.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz